Když se zaregistrujete a následně přihlásíte, získáte možnost publikovat komentáře, vkládat a komentovat fotografie, a mnoho dalších výhod. Využijte toho, je to zdarma.
Poslední fotografie
Tady se registrovaným a přihlášeným zobrazuje fotobazar
Na tomto místě vidí registrovaní a přihlášení fotografové bazar - registrujte se u nás také Registrace zdarma.
- strict warning: Non-static method view::load() should not be called statically in /var/www/clients/client1/web23/web/sites/all/modules/views/views.module on line 906.
- strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_validate() should be compatible with views_handler::options_validate($form, &$form_state) in /var/www/clients/client1/web23/web/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 0.
- strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_submit() should be compatible with views_handler::options_submit($form, &$form_state) in /var/www/clients/client1/web23/web/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 0.
- strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_validate() should be compatible with views_plugin::options_validate(&$form, &$form_state) in /var/www/clients/client1/web23/web/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 0.
- strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_submit() should be compatible with views_plugin::options_submit(&$form, &$form_state) in /var/www/clients/client1/web23/web/sites/all/modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 0.
- strict warning: Non-static method view::load() should not be called statically in /var/www/clients/client1/web23/web/sites/all/modules/views/views.module on line 906.
- strict warning: Declaration of views_handler_field_comment::init() should be compatible with views_handler_field::init(&$view, $options) in /var/www/clients/client1/web23/web/sites/all/modules/views/modules/comment/views_handler_field_comment.inc on line 0.
- strict warning: Declaration of views_handler_filter_node_status::operator_form() should be compatible with views_handler_filter::operator_form(&$form, &$form_state) in /var/www/clients/client1/web23/web/sites/all/modules/views/modules/node/views_handler_filter_node_status.inc on line 0.
- strict warning: Only variables should be passed by reference in /var/www/clients/client1/web23/web/sites/all/modules/photos/photos.module on line 924.
- strict warning: Only variables should be passed by reference in /var/www/clients/client1/web23/web/sites/all/modules/photos/photos.module on line 924.
- strict warning: Only variables should be passed by reference in /var/www/clients/client1/web23/web/sites/all/modules/photos/photos.module on line 924.
- strict warning: Only variables should be passed by reference in /var/www/clients/client1/web23/web/sites/all/modules/photos/photos.module on line 924.
- strict warning: Only variables should be passed by reference in /var/www/clients/client1/web23/web/sites/all/modules/photos/photos.module on line 924.
- strict warning: Only variables should be passed by reference in /var/www/clients/client1/web23/web/sites/all/modules/photos/photos.module on line 924.
- strict warning: Only variables should be passed by reference in /var/www/clients/client1/web23/web/sites/all/modules/photos/photos.module on line 924.
- strict warning: Only variables should be passed by reference in /var/www/clients/client1/web23/web/sites/all/modules/photos/photos.module on line 924.
- strict warning: Only variables should be passed by reference in /var/www/clients/client1/web23/web/sites/all/modules/photos/photos.module on line 924.
- strict warning: Only variables should be passed by reference in /var/www/clients/client1/web23/web/sites/all/modules/photos/photos.module on line 924.
- strict warning: Only variables should be passed by reference in /var/www/clients/client1/web23/web/sites/all/modules/photos/photos.module on line 924.
- strict warning: Only variables should be passed by reference in /var/www/clients/client1/web23/web/sites/all/modules/photos/photos.module on line 924.
- strict warning: Non-static method view::load() should not be called statically in /var/www/clients/client1/web23/web/sites/all/modules/views/views.module on line 906.
- strict warning: Declaration of views_handler_filter_boolean_operator::value_validate() should be compatible with views_handler_filter::value_validate($form, &$form_state) in /var/www/clients/client1/web23/web/sites/all/modules/views/handlers/views_handler_filter_boolean_operator.inc on line 0.
Servis
Vážení přátelé značky Nikon, nebylo by již na čase začít něco dělat s takzvaným "autorizovaným" servisem NIKON!!!
Moje poslední zkušenost je více než děsivá. Před měsícem a půl teda od 16.října mám můj NIKON D2Hs v "autorizované úložně" NIKON porouchaný přístroj a za výše uvedenou dobu světe div se nejsou mě schopni říci přitom ne zadarmo cenový rozpis za opravu. A to ještě nemluvím o opravě samotné. Přátelé věřte mi, že kdybych neměl doma výbavu od této značky za bratru 300 000 tisíc tak bych ihned přešel k jiné značce. Totiž přístup v tomto servisu k amatérům je více než prachmizerný. Proto apeluji na všechny, kteří si chtějí pořídit přístroj této značky velice dobře si to zvažte. Jelikož v reklamě všechny masírují jak jim na zákaznících záleží, ale běda když je budete potřebovat. To mají tolik výmluv. Že nejsme VIP a tak dále. Oni totiž světe div se jsou v České republice jediní a proto se tak i chovají....
Fopa
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
SERVIS
Zdravím všechny příznivce. Něco k servisu. Potřebovala sem poopravit software u mé D70 aby komunikoval s bleskem Metz, nějak se jim to nedařilo. Zavolala jsem tudíž do Prahy a po,jak zde již zmíněných informacích,jsem usoudila že toto nebude to pravé. Nejen že chtěli 30 dní na pouhou prohlídku a zaslaní info co s tím, tak za to rovnou chtěli zaplatit, což je nepřijatelné. Jelikož bydlím v pohraničí a s Němcema mám dobré zkušenosti jak cenové tak i porada byla dobrá,tak jsem se poohlídla a ejhle, v Drážďanech je taktéž obchod i se servisem. Až na lámanou němčinu byla komunikace dobrá, do 3 dnů jsem měla na e-mailu cenový rozvrh opravy a datum do kdy bude oprava hotova, pokud s tím budu souhlasit. Samozřejmě má to háček, musí se tam osobně, dovoz do Drážďan a vyzvednutí a samosebou platba v eurech,jinak vše pomocí e-mailu. Za 20 dní jsem měla Nikona doma bez sebemenších potíží. Takže doporučuji poohlédnout se u sousedů. Lompi
ked to tu tak citam, pomaly
ked to tu tak citam, pomaly lutujem, ze som si tu D300s objednal :-(
Tak uz som asi dva dni hrdym
Tak uz som asi dva dni hrdym majitelom novej D300s. Bohuzial kvoli skuskam v skole a praci som sa s nou nemohol zoznamit dostatocne doverne:)
nenechaj sa odradit
wladius nenechaj sa odradit od kupy tak skvelej techniky, keby si servis snad raz skutocne potreboval riesenie sa vzdy najde
Nelituj
To nedělej a těš se na svou D300s, věřím, že je minimálně tak skvělá jako D300. Třeba budeš mít úplně jiné zkušenosti a nebo v lepším případě se servisem ani nepotkáš.
vynikajici clanek
Prevzato z :http://www.bythom.com/
Ceska Verze: http://translate.google.com/translate?hl=en&ie=UTF-8&sl=en&tl=cs&u=http:...
When Does Panic Set In?
Dec 29 (commentary)--The Japanese camera makers see their own camera market (i.e. sales in Japan) very well. Too well. They often over-rely on it to gauge what they should be doing next.
Well, if that's the case, there must be some panic afoot in Japan. Consider the top 20 selling interchangeable lens cameras in Japan from Jan 1 through Dec 23 (camera models ordered from best selling to worst within brand):
Canon 37.9% (Kiss2, Kiss3, 50D, 5DII, 7D, 1000D)
Nikon 28% (D90, D5000, D60, D40, D3000)
Panasonic 8.5% (G1, GF1, GH1)
Olympus 4.3% (E-P1, E-520)
Pentax 4.3% (K-m, K-x)
Sony 4% (A300, A350)
Those 20 cameras account for 87% of the DSLR sales in Japan. Nikon and Canon do pretty well in the 13% of cameras I haven't identified so far--add those in and Canon tops 40% and Nikon nears 35%.
Still, we've got four m4/3 cameras grabbing 11.5% of the home market. Think that got anyone's attention? And Pentax's two low-end models outselling Sony's. Think that got Sony's attention? That 5DII being the lone FX body to break the top 20 (at #13 and 2.1%), think that got Nikon's attention? Or how about the D3000 not living up to its potential (14th and 1.8% for a half year of sales isn't matching what either the D40 or D60 did)?
Oh, and does video sell DSLRs? #13, #17, and #19 are highly competent HD video cameras (1080i, variable frame rate, etc.). Hard to say, but it doesn't really look like high end video is truly selling DSLRs en masse yet.
No, the camera companies are atwitter with nervousness. Which is why they should read the following article.
The Inverted Razor Blade
Dec 24 (commentary)--Okay Nikon executives, can I get you out of your box for a moment? Come on out, don't be afraid. It's the holiday season and no one's going to hurt you. There you go. Feeling a little less constrained? Now, just read along with me...
Most business people are aware of the old Razor Blade idea: giving away the Razors and selling the Blades is a time tested method of building a business. The more Razors you give away, the more customers you have for Razor Blades. The basic premise has worked in quite a few markets. Heck, you could even say that Google's business model is a twist on the old Razor Blade idea: give away the searches and sell the results. The more searches that you give away, the more eyeballs you have to sell to those advertisers.
It's bad enough that the Japanese companies don't fully understand how to profit from the Razor Blade tactic. Sony has used it with the Playstation, essentially taking a loss on every game console in order to sell software. But showing that they don't fully understand the underlying idea, they kept making decisions that restrain the Razor Blade market, and they keep making the hardware more complex to create Blades for and adding things to the hardware that they weren't ready to provide Razor Blades for (that BluRay drive has been begging for ubiquitous media, but Sony's movie division wasn't ready to cut prices to exploit it, let alone figure out how to piggyback on the hardware sale).
But the Japanese really don't understand the Inverted Razor Blade. The biggest Inverted Razor Blade company? Apple. Yes, that Apple. Indeed, much of their recent success is so dependent upon the Inverted Razor Blade that they've even post-applied it to the Mac ("we have a store for that").
So what's an Inverted Razor Blade? Drive software that's free and ubiquitous, which sells hardware. Lots of hardware. The first taste of this we got from Apple was the iPod, where the "free" was all those MP3's we ripped or were floating around the Internet. Even buying a song on iTunes is essentially a "free" pass along by Apple: they're not making money on the sale of a song to you, they're just passing along the bare bone costs that media creators impose. This worked well enough that if you go to the Apple Web site, you'll find a Downloads tab, which is essentially a place to find free and ubiquitous software for your Mac (plus for sale software, too, though I don't understand why they haven't pushed that to include an iTunes-like store for the for-sale applications).
The iPhone is another Inverted Razor Blade, and one more relevant to cameras (you're still reading, aren't you, Nikon executives?). Two billion application downloads, a heavy dose of them free, and the rest often trivially priced (I can't count the number of 99 cent apps I've bought...hmm, maybe I should...looks like a bit over 50 low cost apps in my repository).
For months after getting my initial iPhone (I was one of the first day purchasers, though not intentionally, but that's another story), I would show others something I was doing with it and someone else would immediately be hooked. (Apple, if you're reading this, you can send my commission now.) Indeed, Apple now has a slogan for the effect: "There's an app for that." There is. Literally. And it's driving iPhone sales so dramatically that every cell phone maker and carrier has taken notice. The world will be filled with Inverted Razor Blades in the cell phone marketplace soon (iPhone, Pre, Droid, Android, etc.). Heck, even the "hey, we should copy that" folk at Microsoft have taken notice and are trying to figure out how to follow along.
So what's this have to do with cameras? Well, consider this quote from the Financial Times: "History had shown that this kind of freedom was what drove the more profitable 'ecosystems' of computers--where sales of hardware were dependent on a wide variety of useable software." Yep. Been there, did that. (Indeed, remember the Osborne Computer? Remember what I did there? That's right, I made sure a huge range of modest cost software was available for it (plus we gave away a few Blades, too). That low-cost software business grew from nothing to US$9 million in sales in nine months, and that was back in 1981. And it drove Osborne computer sales, which grew from zero to US$73 million in twelve months. At the time Osborne was the fastest growing manufacturer of consumer items ever (now surpassed several times by...you guessed it...other Inverted Razor Blades).)
Okay, so here's the thing: I now have the ability to do Photoshop, pano stitching, HDR, and a host of other things on the pictures taken by my iPhone, many of these in real time. Say what? I can do things in-camera with my iPhone that I can't do with my professional Nikon DSLRs. See anything wrong with that statement?
Oh, Nikon, you try so hard, but you will fail if you keep pounding on the same wall. Yes, you've added things like being able to do a raw conversion in camera, and video editing, but let's face it, you're not a software developer, Nikon. Not even close. You can't even keep your regular software updated for operating system refreshes that are telegraphed more than a year in advance. Meanwhile, Apple has proven that there are tens of thousands of capable programmers out there ready to work 24/7 to cause a piece of hardware to fart (and much more that's actually useful). You see, the answer is not to try to do it yourself. Invert the Razor Blade, Nikon, invert the Razor Blade.
Open the inside of your cameras to the world. Open firmware. Extensible firmware. Customizable firmware. Documented EXPEED. Documented Bayer filtration. Can you imagine how many pieces of software would be available to the world in a matter of weeks? Don't panic, you can still force a base set to remain untouched, much like the iPhone has its protected framework. But by documenting everything and providing the framework to tack on, your cameras would become the "must have" cameras. Done right, and with surprise, you'd own the serious camera market in a matter of months. Seriously.
Yes, I know you just started a subsidiary to write proprietary firmware. But that keeps you just like every other camera company: locked into your own solution.
Yes, I know it's scary to contemplate. It's a different world I'm pushing you towards. But it's a better world. One in which you'll profit handsomely. And you won't have to keep flogging your programmers.
So, as you sit back and enjoy the holidays, think about the future a bit. Think about a different future. A future that'll send your stock skyrocketing and lock up Nikon as the visionary, technology solution to serious imaging.
p.s. You'd still be designing cameras. Great cameras. Great cameras that'll be made even better by the best programmers in the world.
p.p.s. You can go back to your box now. But consider going somewhere else instead.
p.p.p.s. And to all, a good night...
Ano, jedna z možných strategií
Jasně, v případě Apple to funguje, funguje to i v jiných případech. Těch možností strategií je ale daleko víc, a nebyl bych si úplně jist, zda to může/bude fungovat i v případě fotoaparátů, Nikonu... Je to principiálně jiný produkt pro jinak definovanou skupinu zákazníků. Ale to je na jinou disputaci a chtělo by to i relevantní podklady. Tím nechci říct, že by to nešlo jinak, ale vše má své pro i proti - i strategie Apple.
Co je ale fakt, že Japonci ten marketing proti Amíkům moc neumí. A Nikon ČR je vůbec školní ukázka neschopnosti a mediální nemohoucnosti. Škoda mluvit.... :-((
Nejen V CR servis je spatny
Ja ziju v Lucembursku mel sem podobny problem s 10.5 fisheye. Zaslal sem objektiv do Belgie primo do technickeho centra. 2 mesice sem cekal na opravu. Nikon je nekompetentni a jejich servis dost spatny to nyni vsichni vime.
Nejen ze neeviduji seriova cisla, clovek neni schopen ziskat jmena a kontakt na osoby ktere jsou zoodpovedne za provoz, technickeho centra. Nikon provozuje take sedy obchod s foto technikou a pak si lidi museji dohledavat jak to doopravdy je se zarukou, servisem apod.
Po 2 mesicich cekani se na me se snazily vytvorit natlak, Musel sem dodat spoustu dokumentu, ze jsem opravdu vlastnik a zacali na me se zarukou apod. Nakonec chteli po me zaplatit poplatek 50 euro za opravu.
No tak sem se jim vysmal a drze zaslal fakturu na 300 euro,- s moji verzi cele udalosti. No a svete div se, objektiv poslali zpet a nemusel sem platit nic a 300 mi taky nezaslali. Jak k tomu potom prijde starej dedecek a nebo clovek kterej jim normalne zaplati?
Dostal sem zpet opraveny objektiv. Prislo to v poloroztrhane krabici, smrdici kourem od cigaret.
Na stedry den mi odesla stara D70, a to do opravy ani davat nebudu na to nemam nervy ;)
Me zajima zda se dame dohromady a napiseme hromadnou stiznost.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
servis objektivu
Ahoj, servis Luxemburg, taktiez servis CR si autorizovane zastupenia, nie Nikon samotny. V CR je to len klasicka s.r.o. Samozrejme, ze by sa mali starat lepsie, mna stve, ze napriklad neberu telefony tie tri slecny, co tam su.. V podstate je jednoduche dovolat a pisat sa na europsku technicku podporu, ta vsak patri pod normalny Nikon, nie lokalne s.r.o-cky. Pises o objektive, mierne komplikovanejsie sa zvyknu posielat z Ciech napriklad do Nemecka, tam je cely servis na super urovni. Mimochodom, plnohodnotny Nikon je len v UK a NL. Predpokladal by som, ze tvoj tiez cestoval. Taktiez niektore kompakty neopravuju oni, ale zmluvni partneri. Co sa tyka NPS, tam je samozrejme uroven niekde inde, vyzaduje samozrejme ale nejake podmienky na jej udelenie, co bezny clovek (amater) nesplni samozrejme..
Problem je v Nas
jak je videt z komentaru ohledne servisu, sme vsichni za jedno. Stoji to za prd.
Ale nekompetentnost je v nas samotnych. Lidi se tu hadaj o to:
- Zda mit Cestinu v D3000, nebo odepisovani investice, Lidi to je uplne jedno!!!!!!!!!!!
Tady se jedna o jednu zakladni vec.
Kupujeme drahe zbozi a jsme zakazniky!!!!!!!!!!!!!!!!!!! At uz vlastnis D40 nebo D3x si stejne mame minimalne 2 roky zaruku a proste ten servis by mel fungovat, ale bohuzel nefunguje.
A co s tim? kam se obratit? Ochrana zakazniku ci odbory?
Nebojte se znacky Nikon, je to o tom, ze v servisu nebo u telefonu, sedi znudeny clovek, kterej se hrabe v prde%^ a ma hov^o co na praci. Ja co by zakaznik s tim mam dost velky problem, jelikoz me to vsechno stoji cas a penize.
kdyz uz sme Nikonclub tak by to mohl osefovat nekdo z vedeni??????????
EU Tech podpora vs. Nikon sro CZ
Trochu si ma rozosmial.. Netusim, co robia na servise a recepcii pri telefone, ubezpecujem ta ale, ze kolegov na europskej technickej podpore pre CR, ci telefonickej alebo emailovej, som este nevidel hrabat sa v zadku a nemat nic na praci. Hlavne, ked nam volaju tudia cokolvek koli servisu, stavu opravy a hlavne len koli tomu, ze sa priamo na servis nemozu dovolat, s ktorym my nemame ale vobec nic spolocne, dokonca ani kontinent. Servis ma cislo 230230100, klapka 1 nasledne 4 a vsetko ostatne prehodi cloveka nam, 2000 km inde. Skuste teda rozlisovat, ohladom coho sa kam stazujete ;)
svatá pravda,
je to v lidech. Jak se říká, ryba smrdí od hlavy. Jestliže "vedení" Nikonu v ČR je jedno, jak funguje servis, tak se s tím nedá dělat nic. Japončíci třeba ani nevědí, že a kde nějaká ČR existuje. Mám rád Nikon jako foťák, ale že bych miloval vedení, to se říct nedá. Byl bych rád, kdybych je nikdy nepotřeboval.
Jo ale komu to poslat,těm
Jo ale komu to poslat,těm nahoře kteří jsou za to odpovědní je to stejně jedno a kašlou na nás z vysoka,tady by pomohla už jenom ne hromadná stížnost ale hromadná změna značky,ale toho se soudruzi nahoře taky očividně nebojí takže změna prostě nenastane nikdy,je to tak že Nikon a jeho servis své (české amatérské) zákazníky absolutně ignoruje ve všech ohledech,s tím už se prostě musíme smířit.
Stačí se třeba podívat na roky pořád dokola omílanou češtinu v DSLR,to nemá absolutně konce a je to vrchol ignorace a opovržení svými zákazníky.Jo,bla bla bla,je mi jasné že pro drtivou většinu lidí kteří mají nějakou praxi je třeba čeština k ničemu,jenom nechápu to stupidní myšlení lidí co například vyrobí foťák pro začínající fotografy s minimálními nebo žádnými zkušenostmi jako třeba D3000 do kterého dají nějakého průvodce pro začínající a nevím co ještě a neobtěžují se to lokalizovat do jazyku pro konkrétní trh takže je ta funkce 70%lidem k ničemu.Taky spousta těhle lidí šáhne po konkurenci právě kvůli té češtině i kdyby by byl ten Nikon sebelepší.Kecy typu že se jich prodá málo a podobně neberu,Sony a spol prodá u nás zrcadlovek nesrovnatelně méně jak Nikon a jim se to dát do češtiny vyplatí?
servis
Tak já se taky přidám se svou troškou do mlýna - mám v servisu již 3 měsíce D1x - vím, že už je to stará plečka, ale donedávna sloužila dobře. Teď si v Nikonu tak jako odpočívá a servis ji jaksi neřeší. Na mé argumenty, že na opravu - respektive diagnostiku mají měsíc, jak sami uvádí ve smlouvě, mi slečna recepční, či co to bylo, suše oznámila, že je to jen můj názor a že doba opravy (diagnostiky) je pouze orientační. Když tam muž před Vánocema volal a ptal se, jak to s opravou vypadá, bylo mu sděleno, že už jsme 2. v pořadí (neuvěřitelné!) a ten pán před námi na opravu tolik nespěchá (asi už umřel?), tak se prej máme častějc připomínat, aby na nás pan servisák nezapomněl a dostal se konečně k té diagnostice... no... uvažujeme o koupi nového foťáku, ale po zkušenosti s Nikonem nevím, jestli raději nevybrat jinou značku? :(
Servis Nikon
Podle mě by nemělo tolik záležet na tom za kolik máte techniku Nikon. Na kvalitní servis by měli mít nárok všichni! Je sice hezké,že NPS má lepší podmínky servisu než pro normální zákazníky. Ale troufnu si tvrdit,že když nějaký amatér si koupí cokoliv od Nikonu a pak se mu to nedejbože porouchá a půjde s tím do servisu a tam se dočká výše zmiňovaného přístupu tak si opdovězte na otázku co si bude tento amatér příště kupovat až dejme tomu aparát doslouží,nebo když bude chtít přejít o třídu výš? Troufnu si tvrdit,že přeskotačí ke konkurenci a to je to co by mělo Nikon hodně moc mrzet! Ale jak je vidět tak české zastoupení to evidentně nezajímá! Proto by to chtělo někoho požádat,kdo má trošku lepší kontakty s Nikonem ať je tímto pěkně potrápí aby se hnuly trošku ledy! Jinak bude stále dost naivních lidí,kteří jim naletí na skvělou reklamu! Podotýkám,že zatím nemám žádnou negativní zkušenost se servisem Nikonu. Jen tu vyjadřuji k tématu!
Servis
Rád bych se přidal k Vaší diskusi ohledně NIKON servisu. Bohužel mám obdobné zkušenosti s tímto autorizivaným servisem a je mi dnes líto, že jsem investoval nemalé finanční prostředky do této značky. Kvalitu značky nedělají jen samotné výrobky, ale i její servis. Když se podíváme do okolních států, je zřejmé, že si tam mnohem více váží svých zákazníků než u nás v ČR. Po mnoha zkušenostech dnes již není pro mně důležité jestli budu fotit na fotozařízení značky NIKON, nebo na CANON. Ale je pro mné důležité, abych mohl fotit vůbec.
Není to optimální
Servis Nikonu v ČR věru není optimální. Ani se nebudu rozepisovat s čím jsem si užíval já, ale to, co bych si přál ... je fungující Nikon servis alá servis firmy Dell (tedy alespoň mám pouze dobré zkušenosti). ... To bude asi težké, já vím ... Nikon v ČR mi přijde pouze coby jen takovej malej trpaslík, nic nemůžou, jen fňukat a posílat většinu oprav do německa, atd. ... Myslíte, že Canon je na tom u nás lépe? Pentax? ...
NPS?
Trošku nechápu - píšete, že máte výbavu za 300.000, přitom vybavení uvedené v profilu tomu neodpovídá. Kdo má výbavu za tolik peněz, měl by být v NPS a nemohl by si takto stěžovat...
Výbava
Dobrej den Vám přeji,
máte sice pravdu, ale bohužel jen částečně. Jelikož kdyby jste znal podrobné podmínky členství NPS clubu NIKON, tak by jste věděl že této firmě nejde o to za kolik peněz máte její výbavu ale v podmínkách je přesně vyjmenováno jaké vybavení musíte mít. A mne bohužel schází druhé "profi" tělo. A po zkušenostech s touto firmou, kdy jsem měl objektiv u nich v opravě 9 měsíců již peníze a ne malé do dalšího těla fakt dávat nehodlám. Ale ve své podstatě Vám musím dát za pravdu že k profíkům se chovají o trošičku lépe ale když to převedu opět na prachy tak to co ti lidé jim dali za výbavu, tak to není také to co by mělo býti. Ale děkuji za příspěvek Fopa
musim suhlasit
tiez uz mam nemale peniaze (zatial asi 200 000) v nikon technike a mam len 1 telo a to jedine ma deli od splnnie podmienok NPS v CR, ale nastastie nemam tak daleko do viedne co je moujou odpovedou na to ci zverim svoju techniku ceskemu a teda zaroven slovenskemu tzv. autorizovanemu nikon servisu.. nemam o com rozmyslat. len je mi luto ze to u nas takto vyzera, je to skoda pre nas a hanba pre nasu krajinu. moje plany na najblizsie nakupy by asi mali byt zjavne investicia do druheho tela, ale nestane sa tak - nie je dovod. mam sice D300 a chcel by som aj FF, ale daleko dolezitejsie su pre mna skla co mi este chybaju aby som pokryl svoje potreby. na FF telo pride rad az po nich a pokial sa pristup a kvalita nasho autorizovaneho servisu nezmeni tak sa ani potom po nom ani neobzriem bez ohladu na NPS vyhody. tak ci tak si myslim ze ked nas bude tolko chodit do servisov v zahranici tak bude mat ten nas rychlo postarane o slavu aj mimo CR a SR aj keby sme ani nemukli.
tak podle mě cca 5 000kč za
tak podle mě cca 5 000kč za bazarový tělo zas takovej problém není, v porovnání s tím co získáte..
to je pekne, ale
to je pekne, ale mate skutocne dojem ze tieto pajchle su to co chceme? preco v anglicku staci jedno telo z takeho zoznamu a u nas treba 2? aky ma zmysel vyzadovat 2 tela ked sa to da takto obist? preco mam vyhadzovat 5000Kc do luftu ked ich mozem radsej pouzit do kupy lepsieho objektivu alebo filtru? nehnevajte sa, mate pravdu v tom ze to mozeme obchadzat, ale je to scestne. ja osobne to odmietam a hlasujem za napravu tohoto divneho pristupu.
Nikon UK nie je Nikon CR (NPU
Nikon UK nie je Nikon CR (NPU / NPS)
CR je samostatna s.r.o-cka, kde robia skoro vsetko na jednom mieste a maju nastavene svoje podmienky, od ktorych sa nasledne odvijaju dalsie sluzby.
Nikon UK a NikonBV NL su ostatnym nadradene a ponukaju daleko lepsie podmienky pre neporovnatelne vacsi trh. Jasne, ze je to mierne nespravodlive. Netreba vsak tiez zabudat, ze NPS karta je vydavana na 2 roky, kedy je potrebne ju obnovit. Na strankach najdete expiracne doby produktov moznych pre registraciu, cize napriklad D3 je mozne registrovat len do novembra 2012, nasledne upgradovat. Enjoy
Re: NPS?
No, to není tak jednoduché. Bez ohledu na to co má za techniku v profilu, tak do NPS je možné se registrovat pouze v případě, že máte 2 (slovy dvě) těla a 3 (slovy tři) objektivy z následujícího seznamu:
http://www.nikon.cz/home/cs_CZ/local_content/broad/102/1.html
Takže můžu mít D3s, několik profi objektivů, cena může přesahovat 300.000,- Kč a stejně na NPS nedosáhnu. Kdyby podmínka byla jedno profi tělo, bylo by to mnohem dostupnější.